Srbija ima kvalitet!

Srbija ima kvalitet

Srbija ima kvalitet!

Kada damo 100 dinara za domaći proizvod, često i do 95 dinara ostaje u zemlji i ide na troškove proizvodnje, plate radnika, investicije i izdvajanja za prosvetu, zdravstvo, penzije, bezbednost, a samo 5 dinara odlazi putem profita u džepove vlasnika firme, ma koje vere ili nacije taj vlasnik bio.

Kampanju „Srbija ima kvalitet!“ sprovodi udruženje „Moja Srbija“ u saradnji sa Privrednom komorom Beograda i uz podršku Grada Beograda. Njeni osnovni ciljevi su: podsticanje razvoja proizvodnje u Srbiji, podsticanje ulaganja u poboljšanje kvaliteta proizvoda i usluga, kao i stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i kompanije. U okviru kampanje, „Moja Srbija“ vrši i promovisanje kvalitetnih domaćih proizvoda i brendova, kao i turističkih potencijala u Srbiji.

Sastavni deo kampanje “Srbija ima kvalitet!” predstavlja dodela priznanja potrošača „Moj izbor“ najomiljenijim domaćim proizvodima i brendovima. Ovo priznanje je jedinstveno u našoj zemlji po tome što se dodeljuje isključivo na osnovu mišljenja potrošača. Istraživanje se vrši na nivou čitave zemlje, a anketiraju se isključivo potrošači koji su u datom supermarketu izvršili kupovinu.