MP Keramika: Kvalitet i tačnost u radu
MP Keramika: Kvalitet i tačnost u radu
Sa Milanom Pavlovićem, vlasnikom MP Keramike, razgovarali smo o tome kada se on odlučio da pokrene sopstveni biznis, šta mu je u tim trenucima bilo najteže i šta savetuje svima onima koji žele da se upuste u preduzetničke vode.
Samo upornim i odgovornim radom možete postići sve ciljeve.
Kako ste se odlučili da pokrenete sopstveni biznis i kako je došlo do ideje za stvaranje imena MP Keramika?
Nismo se odlučili da pokrenemo biznis dok nismo potpuno otkrili tržište i stekli zadovoljne klijente, a ideja da ime bude MP Keramika je došlo spontano, izvučeno je iz porodičnih inicijala.
Šta je bilo najteže prilikom pokretanja sopstvenog posla, a koja bi bila vaša najlepša uspomena iz tog perioda?
Najteže je bilo nabaviti svu potrebnu opremu. Sa povećanjem dimenzija keramike bilo je potrebno pribaviti sve veći broj mašina i opreme.
Koji je bio prvi proizvod u vašem asortimanu i kako on danas predstavlja vašu kompaniju?
Ugradnja i distribucija keramike su naš cilj, pa su i prvi proizvodi bili u vezi sa tim, kao i ovi danas. Naravno, uz određene promene.
Po čemu vas potrošači prepoznaju, tj. šta je vaš zaštitni znak i da li ste ga kreirali svesno?
Ljudi nas prepoznaju po kvalitetu i tačnosti. Što je vrlo važno ukoliko se bavite našim poslom.
Koje sve proizvode obuhvata vaš asortiman?
Sve što zanima vaše čitaoce u vezi sa našim asortimanom mogu naći na našem sajtu www.mpkeramika.com.
Koliko trenutna situacija utiče na razvoj vašeg biznisa i vaše delatnosti uopšte?
Smanjeni broj ljudi koji može da se angažuje i povećan obim posla doveli su do toga da teško možemo da ispoštujemo sve rokove, a to je inače nešto po čemu nas ljudi znaju i što nam je vrlo važno.
Koliko društvene mreže doprinose prodaji i marketingu vaših proizvoda?
Preko društvenih mreža ostvarimo poneki kontakt i poziv za saradnju i poslovanje. Koristimo Instagram Mp keramika Šabac i Fejsbuk profil Mp keramika Šabac.
Kakvi su vaši planovi na polju razvoja u toku narednog perioda?
Želeli bismo da budemo još bolji i pouzdaniji, ukoliko to situacija dozvoli.
Šta biste preporučili svima onima koji planiraju da se upuste u sopstveni biznis?
Želimo da im poručimo da samo upornim i odgovornim radom mogu postići sve ciljeve.