Moj izbor 2022 – potrošači biraju najbolje domaće proizvode i brendove
Moj izbor 2022 – potrošači biraju najbolje domaće proizvode i brendove
U utorak, 25. januara 2022. godine, počela je ovogodišnja akcija „Moj izbor“, u kojoj potrošači nagrađuju najbolje domaće proizvode i brendove u Srbiji.
U prvom krugu glasanja, koje se odvija na internetu, na adresi www.mojizbor.rs, u konkurenciji za nagradu naći će se oko 1.000 proizvoda i brendova u 24 kategorije. Nominovani su najpoznatiji domaći proizvodi i brendovi koji se mogu naći na tržištu Srbije.
Po pet najbolje plasiranih brendova iz prvog kruga, iz svake kategorije, plasiraće se u finalni krug, u kome se već nalazi po pet najbolje plasiranih brendova iz prošlogodišnje akcije. U finalu, koje će tokom februara i marta, uz poštovanje svih epidemioloških mera, biti organizovano metodom „lice u lice“ u deset gradova Srbije, učestvovaće 2 000 građana. Priznanja „Moj izbor“ dodeljuju se isključivo na osnovu glasova potrošača u finalnom krugu glasanja.
Dodelu priznanja Moj izbor za najomiljenije domaće proizvode i brendove po dvanaesti put organizuje udruženje Moja Srbija, uz podršku Centra potrošača Srbije i Grada Beograda, sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i promocije kvaliteta domaćih proizvoda i brendova.
Priznanje “Moj izbor” je jedinstveno po tome što se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača. Osnovni uslov da neki proizvod bude nominovan jeste da je domaćeg porekla, bez obzira na strukturu vlasništva firme koja ga proizvodi. Izuzetno, za ovo priznanje se mogu nominovati i strani proizvodi i brendovi, ukoliko poslovanje njihovih kompanija odlikuju značajne investicije u Srbiji, visoka društvena odgovornost i slično.
Ove godine, u konkurenciji za nagradu naći će se oko 1.000 domaćih proizvoda i brendova u 24 kategorije, a glasanje će biti organizovano u dva kruga. U prvom krugu će glasati korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova će se plasirati u finale, gde će ih, u svakoj kategoriji, čekati po pet najbolje plasiranih brendova iz prošlogodišnje akcije. Finalno glasanje će biti obavljeno na terenu, širom Srbije.
Istraživanje „Moj izbor“ se vrši u 10 gradova Srbije, na reprezentativnom uzorku kupaca. Ukrštanjem podataka o strukturi subpopulacije potrošača i zvaničnih statističkih podataka o strukturi i raspodeli stanovništva Srbije, formiran je stratifikovani uzorak od 2.000 ispitanika u kome su bitne osobine i atributi uzorka pažljivo usklađeni sa karakteristikama kupaca u Srbiji. Anketiranje obavlja obučeni tim anketara udruženja „Moja Srbija“.
Akcija „Moj izbor“ organizovana je u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji„, u okviru koje se odvijaju i akcije „Miljenik potrošača“ i „Dobročinitelj„. Akcijom „Miljenik potrošača“ promovišemo najbolje brendove na srpskom tržištu, bez obzira na njihovo poreklo i time utičemo na poboljšanje kvaliteta robe i usluga u našoj zemlji, dok je cilj akcije „Dobročinitelj“ isticanje najodgovornijih kompanija i organizacija u Srbiji.
Pomozite nam da izaberemo najbolje. Izaberite željenu kategoriju i glasajte za svoje favorite:
Mleko i mlečni proizvodi
Meso i mesne prerađevine
Ulje, prilozi i prelivi
Supe, brašno i dodaci jelima
Grickalice
Slatkiši
Mineralne vode
Bezalkoholni napici
Pivo
Vino
Žestoka pića
Voće i povrće
Obuća, odeća i proizvodi od tekstila
Kozmetika i sredstva za higijenu
Nameštaj
Sve za kuću
Telekomunikacije
Banke
Osiguravajuća društva
Transport
Trgovina
Privatne robne marke
Turističke manifestacije
Moje omiljeno mesto