Moj izbor 2021 – Potrošači su izabrali najbolje domaće proizvode i brendove
Moj izbor 2021 – Potrošači su izabrali najbolje domaće proizvode i brendove
U jedanaestoj po redu akciji „Moj izbor“, potrošači su svojim glasovima izabrali najbolje domaće proizvode i brendove u Srbiji.
Nagrade „Moj izbor“ osvojili su: Dijamant ulje u kategoriji „Ulje, prilozi i prelivi”, Plazma keks u kategoriji „Slatkiši”, Začin C u kategoriji „Supe, brašno i dodaci jelima“, Pošta Srbije u kategoriji „Transport”, Banka Intesa kao omiljena banka, Zlatiborac u kategoriji „Meso i mesne prerađevine”, Premia u kategoriji „Privatne robne marke“ i Dunav osiguranje u kategoriji „Osiguravajuća društva”. Kao najbolje domaće pivo, po glasovima potrošača izdvojilo se Zaječarsko, a u kategoriji „Nameštaj” najviše glasova dobila je kompanija Forma Ideale. U kategoriji „Obuća, odeća i proizvodi od tekstila“ nagradu je osvojio brend Legend, u kategoriji „Kozmetika i sredstva za higijenu” pobedio je deterdžent Merix, u kategoriji „Računari i telekomunikacije“ potrošači su se opredelili za MTS Telekom Srbija, dok je Tiffany Production postao nosilac titule „Omiljen na internetu“.
Dodelu priznanja Moj izbor za najomiljenije domaće proizvode i brendove od 2010. godine organizuje udruženje Moja Srbija, uz podršku Grada Beograda, sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i promocije kvaliteta domaćih proizvoda i brendova.
„Akcijom ‘Moj izbor’ skrećemo pažnju potrošača na dobar kvalitet domaćih proizvoda i pozivamo ih da, uvek kada su u mogućnosti, biraju domaće. Time podstičemo razvoj domaće proizvodnje, utičemo na rast zaposlenosti, a samim tim i na rast životnog standarda svih građana Srbije“, ističe Milan Ristić iz udruženja „Moja Srbija“ i dodaje da povećanjem investicija u domaću proizvodnju i bolji kvalitet, domaće proizvode činimo konkurentnijim i za strana tržišta.
Priznanje “Moj izbor” je jedinstveno po tome što se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača. Osnovni uslov da neki proizvod bude nominovan jeste da je domaćeg porekla, bez obzira na strukturu vlasništva firme koja ga proizvodi. Ove godine, u konkurenciji za nagradu našlo se oko 1.000 domaćih proizvoda i brendova u 24 kategorije. Glasanje je organizovano u dva kruga. U prvom krugu su glasali korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova plasirali su se u finale, gde ih je u svakoj kategoriji čekalo po pet najbolje plasiranih brendova iz prošlogodišnje akcije. Finalno glasanje je obavljeno na terenu, u 10 gradova Srbije, na reprezentativnom uzorku kupaca.
Akcija „Moj izbor” organizovana je u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji”, u okviru koje se odvijaju i akcije „Miljenik potrošača” i „Dobročinitelj”. U okviru akcije „Miljenik potrošača”, koja je nedavno završena, potrošači su imali priliku da izaberu najbolje brendove na tržištu Srbije, bez obzira na njihovo poreklo i poreklo njihovih vlasnika, dok je cilj akcije „Dobročinitelj” isticanje najodgovornijih kompanija i organizacija u našoj zemlji.