Kompanija dm nastavlja s donacijama i u ovoj godini
Lideri društveno odgovornog poslovanja: Kompanija dm nastavlja s donacijama i u ovoj godini
Samo u prošloj godini kompanija dm drogerie markt donirala je zajednici rekordnih 29,1 miliona dinara, od čega 8,3 miliona dinara u novcu, a 20,8 miliona dinara u vidu kupovine neophodne opreme i robe. Društveno odgovorno poslovanje kompanija je nastavila i ove godine realizacijom brojnih projekata koji imaju za cilj dugoročan i pozitivan efekat na celokupno društvo, od kojih se ističu adaptacija i otvaranje vrtića u Topoli i Velikom Popoviću, u saradnji sa Novak Đoković Fondacijom, nastavak projekta „Zasadi drvo”, kojim je našoj zemlji obezbeđeno čak 200.000 novih sadnica i podrška najugroženijim porodicama u novoj sezoni emisije „Radna akcija sa Tamarom”.
Društveni angažman godinama je zaštitni znak kompanije dm, koja dugi niz godina sprovodi brojne humane inicijative, podstičući i svoje zaposlene i najširu zajednicu na poduhvate koji našu zemlju čine boljim mestom za život.
„Poziciju jednog od lidera u društveno odgovornom poslovanju pažljivo čuvamo, negujemo i oplemenjujemo novim aktivnostima i snažnom potporom zaposlenih i brojnih partnera na putu ka lepšoj i sigurnijoj budućnosti za sve nas. Svaki pojedinačni humani čin nesumnjivo je važan, a saosećajnost često neophodna, ali kompanije imaju tu posebnu moć da pokrenu i motivišu celokupno društvo. Sve naše dosadašnje inicijative imale su za cilj unapređenje života svih naših građana, a postale su svojevrsna tradicija i zaštitni znak dm-a. Svako od nas u kompaniji duboko je ponosan na činjenicu da su naše raznovrsne odgovorne aktivnosti unapredile živote mnogih ljudi, a mi ćemo sa zadovoljstvom i dalje biti pokretač pozitivnih promena u našoj zajednici”, izjavila je Vesna Stojanović, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.
Udruženim snagama za mališane: Novak Đoković Fondaciji donacija od sedam miliona dinara
Kompanija dm kao glavni donator u saradnji sa Fondacijom „Novak Đoković” realizovala je projekte otvaranja vrtića u koje je uložila višemilionski iznos kako bi naši najmlađi sugrađani dobili rekonstruisan i adaptiran prostor za lepše i bezbrižno detinjstvo.
Uspešna saradnja s Fondacijom počela je otvaranjem vrtića u Topoli, za koji je kompanija dm izdvojila 5,5 miliona dinara, dok je selo Veliki Popović u opštini Despotovac dobilo rekonstruisan i opremljen vrtić zahvaljujući donaciji drogerijskog lanca u iznosu u od 1,5 miliona.
Kompanija dm pokretač najveće akcije pošumljavanja u Srbiji: Ukupno posađeno 350.000 sadnica!
Nakon tri završena ciklusa „Zasadi drvo”, čiji su pokretači dm drogerie markt i Adria Media Group, rezultat je dvostruko veći broj stabala u odnosu na njihov broj prethodne godine. Posađeno je 200.000 novih sadnica, pa je Srbija postala bogatija za ukupno 350.000 sadnica u okviru ovog poduhvata, a kampanja je ostala upamćena po raznim aktivnostima koje su organizovane u cilju podizanja svesti i promene odnosa građana prema životnoj sredini.
Humanitarna pomoć za novi početak: dm u akciji s Tamarom
Prepoznavši značaj projekta „Radna akcija sa Tamarom” i sa željom da pomogne zajednici u kojoj živimo, kompanija dm se kao jedan od sponzora u novoj sezoni emisije pobrinula da pruži podršku i svojim širokim asortimanom proizvoda obraduje porodice širom Srbije. Na ovaj način, drogerijski lanac omogućio je pomoć najugroženijim porodicama u skladu sa svojom filozofijom „Čovek uvek u centru poslovanja”. Fokusiran na dobrobit društva, dm je pokazao da se udruženim snagama postižu veliki rezultati.
Kontinuirana podrška zdravstvu u iznosu od 4,6 miliona dinara
Kompanija dm je najveći deo doniranih sredstava u godini za nama izdvojila za podršku zdravstvu, čak 4,6 miliona dinara. Na tom planu, u okviru tradicionalne kampanje Movember, dm je donirao i medicinsku opremu Odeljenju urologije Kliničkog centra Kragujevac u iznosu od 1,5 miliona dinara, s ciljem da poboljša uslove lečenja u toj ustanovi i upozori na značaj prevencije muških bolesti kao što su rak prostate i rak testisa.
Tradicionalno drugačiji Crni petak: dm donira 5 % prometa narodnim kuhinjama
U protekloj godini dm je nastavio svoju sada već prepoznatljivu kampanju „Giving Friday” kada na Crni petak, umesto dodatne ponude popusta, izdvaja u humanitarne svrhe pet odsto od ukupnog prometa ostvarenog tog dana. Sredstva u iznosu od 3,5 miliona dinara koja su prikupljena tom prilikom donirana su u vidu robne donacije narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.
Nadovezavši se na inicijativu s ciljem smanjenja broja gladnih, pokrenuta je i kampanja „Spasimo hranu, spasimo humanost” koju je dm podržao doniranjem namirnica u vrednosti od dva miliona dinara i nastavio s podrškom za najugroženije.
Poduhvati za bolje obrazovanje naših najmlađih: 3,4 miliona dinara obrazovnim ustanovama
Vođen mišlju da je kvalitetno odrastanje dece jedan od koraka ka boljoj budućnosti za sve nas, lanac dm drogerija je u prošloj godini donirao 3,4 miliona dinara obrazovnim ustanovama, dok je ukupno 1,8 miliona dinara uputio institucijama koje zbrinjavaju mališane bez roditeljskog staranja.
Još jedna važna donacija odnosi se na poboljšanje svakodnevice dece obolele od raka i njihovih roditelja i oslikava se kroz dm-ovu višegodišnju podršku NURDOR-u, kojem je kompanija ove godine uputila skoro tri miliona dinara za kupovinu neophodnog vozila za prevoz mališana.
Takođe, kompanija je sprovela i akciju Čepom do osmeha, u kojoj je od čepova sakupljenih tokom 2021. godine u dm drogerijama obezbeđeno ukupno pet pomagala kao i kombinovano igralište za decu i za decu s invaliditetom u Pivnicama.
Borba za svet koji više ceni žene ne prestaje: Podrška sigurnim kućama
Tradicionalna podrška kompanije sigurnim kućama širom Srbije nastavljena je prošle godine kada je žrtvama porodičnog nasilja donirana roba u vrednosti od 2,5 miliona dinara. Kao dodatni vid podrške ženama, simbolično 8. marta, kada se obeležava Dan žena, kompanija dm je pružila podršku Zavodu za transfuziju krvi.
Kada je reč o podršci pripadnicama ženskog pola, kompanija dm je kao naslovni sponzor dm Ženske trke u organizaciji Beogradskog maratona u 2021. godini promovisala zdrav život, značaj bavljenja fizičkom aktivnošću i brojne načine primarne zdravstvene prevencije kod ženske populacije. Ujedno, trka je bila značajna i zbog obezbeđenih uslova za učešće žena s invaliditetom, te je u njoj učestvovalo više od 50 žena.
Drogerijski lanac dm je kao aktivan učesnik brojnih humanitarnih inicijativa prepoznao koncept društveno odgovornog delovanja kao sastavni deo održivog poslovanja i ostao dosledan cilju svakodnevnog doprinosa zajednici. Za svoj neprekidni humanitarni angažman, kompanija je višestruko nagrađivana na polju društveno odgovornog poslovanja i nosilac je brojnih nagrada iz ove oblasti. Kako poručuju iz kompanije, uspeh je deliti, stvarati prilike za druge i pružati pomoć onima kojima je ona najpotrebnija, te je ovo ujedno i put kojim ovaj drogerijski lanac nastavlja i dalje.