Kabinet Brewery: Visoki kvalitet, dizajn i originalnost
Kabinet Brewery: Visoki kvalitet, dizajn i originalnost
Iz Pivare Kabinet nam poručuju da je u pokretanju biznisa uvek dobro čuti tuđi savet, da je važno pomešati dobar ukus i dobar dizajn i da od piva možete dobiti i mnoge ukusne namaze i sjajan balzamiko.
Ideja je rođena iz potrebe da se tržištu ponudi originalno zanatsko pivo koje će biti u rangu svetski najboljih malih pivara.
Kako ste došli na ideju da pokrenete sopstvenu pivaru?
Ideja je rođena iz potrebe da se tržištu ponudi originalno zanatsko pivo koje će biti u rangu svetski najboljih malih pivara.
Šta je bilo najteže prilikom pokretanja sopstvenog posla, a koja bi bila Vaša najlepša uspomena iz tog perioda?
Pripema za svaki startap je vrlo uzbudljiv, ali i intenzivan period, pogotovo ukoliko uključuje i gradnju same proizvodnje. Uzbuđenje je bilo uglavnom vezano za reakcije ljudi kada probaju pivo i kada nam pišu mejlove ili poruke oduševljenja što postojimo.
Ako biste mogli da vratite vreme, postoji li nešto što biste uradili drugačije?
Manje nerviranja oko administracije i mnogih sitnica koje svakako mogu da budu komplikovane na početku bilo koje proizvodnje.
Koji je bio prvi proizvod u vašem asortimanu i kako on danas predstavlja vašu kompaniju?
Prva su bila 4 piva – IPA Cascade, Plavo, Porter i Brrkaaa i samo smo prvo pivo izbacili usled blagog ukusa, ostala tri su i dalje najprodavanija od preko 70 različitih piva koje smo skuvali.
Koliko proizvoda obuhvata vaš asortiman danas i navedite nam one koji su najzanimljiviji potrošačima?
Trenutno nudimo oko dvanaestak piva, od toga je njih pet na najvećem broju prodajnih mesta. Izdvojili bismo najlaganije Wanna be Lee, Brku i Lutku, zatim tropski orijentisane Disco i Supernovu, kao i specijale Tigro Negro, crna IPA i Have a nice trip, triple IPA.
Po čemu vas potrošači prepoznaju, tj. šta je vaš zaštitni znak i da li ste ga kreirali svesno?
Čini nam se da nas prepoznaju po visokom kvalitetu, dizajnu i originalnosti. Svakako smo od početka svesno insistirali na tim tekovinama, jer su upravo oni sinonimi zanatske proizvodnje.
Koliko trenutna situacija utiče na razvoj vaše delatnosti?
Prošla godina je bila vrlo izazovna, pogotovo zbog pada izvoza i zatvorenih HoRECA kanala. Održali su nas online i naš restoran, a nadamo se da ćemo u budućnosti biti jednako spremni za nove promene koje poslovanje nosi.
Možete li nam reći koliko je, prema vašem mišljenju, važna uloga onlajn prodaje u današnje vreme?
Jeste bitna, mada u prehrambenoj industriji i dalje nije krucijalna, jer pivo pre svega obuhvata i socijalni momenat konzumacije u izlasku.
Koliko društvene mreže doprinose prodaji i marketingu vaših proizvoda?
Ranije su nam mnogo značile, jer se nismo reklamirali. Sada smo već prepoznatljiv brend i svakako su nezaobilazne, ali ne kao na početku.
Kakvi su vaši planovi na polju razvoja novih proizvoda u toku narednog perioda?
Uvek imamo neke nove ideje, eto radujemo se izlasku balzamika od piva koji će sjajno ići sa sirom ili mesom.
Šta je ono što biste preporučili svima onima koji planiraju da se upuste u sopstveni biznis?
Mnogo strpljenja, upornosti i energije im želimo i poručujemo im da se nikada ne plaše da potraže nečiji savet.