Forma Ideale
Forma Ideale – Moj izbor 2020
Kompanija FORMA IDEALE, dobitnik je nagrade MOJ IZBOR 2020 kao omiljeni brend na internetu.
U prvom krugu glasanja, koje je organizovano online, od svih 1.000 nominovanih proizvoda i brendova, brend Forma Ideale je dobio najviše glasova.
U ime kompanije Forma Ideale nagradu je primio direktor marketing sektora ove kompanije, g. Aleksandar Ružesković i tom prilikom je izjavio da je kompaniji Forma Ideale izuzetna čast da je nakon prošlogodišnjeg priznanja Moj izbor, za omiljeni domaći brend među proizvođačima nameštaja, baš u ovoj godini u kojoj Forma Ideale obeležava 25 godina postojanja, dobila i nagradu za omiljeni brend među korisnicima interneta.
Ova nagrada je potvrda ne samo da imamo kvalitetne proizvode atraktivnog dizajna, već i da smo primenom novih tehnologija i prilagođavanjem naših proizvoda i usluga konceptu online kupovine, uspeli u nameri da ti proizvodi budu dostupni što većem broju potrošača širom Srbije. Istovremeno, ovo priznanje nas obavezuje da budemo još bolji, da potrošačima ponudimo još inovativnija rešenja i moderne proizvode koji u vrlo kratkom roku mogu biti implementirani u njihovim domovima. Sa velikom posvećenošću nastavićemo put uspeha, pažljivo osluškujući potrebe naših kupaca kako u zemlji, tako i van njenih granica, jer želimo da uz kreativnost, kvalitet i inovativnost i dalje budemo deo vaših domova, izjavio je Aleksandar Ružesković.
Priznanje “Moj izbor” je jedinstveno po tome što se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača. Osnovni uslov da neki proizvod bude nominovan jeste da je domaćeg porekla, bez obzira na strukturu vlasništva firme koja ga proizvodi.
Ove godine, u konkurenciji za nagradu našlo se 1.000 domaćih proizvoda i brendova u 27 kategorija, a glasanje je organizovano u dva kruga. U prvom krugu su glasali korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova su se plasirali u finale, gde ih je, u svakoj kategoriji, čekalo po pet najbolje plasiranih brendova iz prethodnih akcija. Finalno glasanje je obavljeno na terenu, metodom „lice u lice“, širom Srbije, na reprezentativnom uzorku kupaca.