Dodeljena priznanja „Moj izbor 2018“
Dodeljena priznanja „Moj izbor 2018“ za najbolje domaće proizvode i brendove po mišljenju potrošača
U utorak, 27. februara 2018. godine, u Svečanoj sali Skupštine Beograda, dodeljena su priznanja „Moj izbor“ za najbolje domaće proizvode i brendove po mišljenju potrošača. Ovogodišnju akciju „Moj izbor“ organizovalo je udruženje „Moja Srbija“ uz podršku potpredsednice Vlade Srbije Zorane Mihajlović, Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Republike Srbije, kao i Grada Beograda. Nagrade su ove godine dodeljene osmi put.
Prisutnima su se obratili: potpredsednica Vlade Srbije, Zorana Mihajlović, Andreja Mladenović, zamenik gradonačelnika Beograda i Milan Ristić, predsednik udruženja „Moja Srbija“.
Potpredsednca Vlade Republike Srbije i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović izjavila je da se snaga srpske privrede ogleda u tome koliko su jake domaće kompanije i koliko povećavaju proizvodnju i izvoz.
Ona je naglasila da 15 kompanija koje danas dobijaju priznanja zapošljavaju 40.000 ljudi i da je njihov uspeh rezultat sinergije znanja, stvaralaštva i vizije samih kompanija i svega što radi država, kojoj je stalo do toga da kompanije imaju dobre uslove za rad i da šire poslovanje i van naših granica, a da od njih očekuje da poreze plaćaju u svojoj zemlji.
„Od tog novca grade se i škole, vrtići u kojima odrastaju deca koja želimo da ostanu u Srbiji i da sutra rade u vašim kompanijama“, poručila je Mihajlovićeva obraćajući se dobitnicima priznanja „Moj izbor“.
U svom obraćanju, zamenik gradonačelnika Beograda Andreja Mladenović je istakao da je ovo način da pozdravimo najuspešnije kompanije i brendove iz naše zemlje.
„To je nešto što svima nama predstavlja dodatni podstrek i dokaz da radimo pravu stvar. Pečat priznanja „Moj izbor” je dokaz pravog kvaliteta i izbora domaćih potrošača. Kompanije čiji su se predstavnici danas ovde okupili vredno i strpljivo rade, zapošljavaju veliki broj ljudi i doprinose opštem boljitku. Dobro poslovanje ovih kompanija doprinosi budžetu, a kada novca ima, onda možemo da realizujemo projekte koji su u interesu građana,“ istakao je Mladenović i čestitao dobitnicima.
Milan Ristić je zahvalio kompanijama i pojedincima koji su omogućili da se dodela priznanja i ove godine organizuje na najbolji mogući način.
„Akcija „Moj izbor“ svake godine beleži sve veće interesovanje, kako građana, tako i privrede. Sistem nominacija i glasanja je organizovan tako da obezbeđuje da se u svakoj kategoriji nađu najpopularniji proizvodi na srpskom tržištu. A o pobednicima i dobitnicima nagrade, u finalu odlučuju isključivo potrošači,“ istakao je Ristić.
Nakon svog obraćanja, potpredsednica Vlade Srbije uručila je zlatne plakete „Moj izbor 2018“ za one proizvode i kompanije kojima su potrošači dali najviše poverenja. Titulu „Najomiljeniji domaći proizvod“ poneo je „Plazma keks“ kompanije „Bambi“, dok je zvanje „Najomiljeniji proizvođač u Srbiji“ i ove godine ponela kompanija „Nestle Adriatic S„.
Nagrade „Moj izbor“ dobili su: „Zlatiborac„, u kategoriji „Meso i mesne prerađevine“, „Dijamant ulje“ u kategoriji „Ulje, prilozi i prelivi“, „Moja Kravica“ u kategoriji „Mleko i mlečni proizvodi“, „Začin C“ u kategoriji „Supe, brašno i dodaci jelima“, „Zaječarsko pivo“ u kategoriji „Pivo“, „Metalac posuđe“ u kategoriji „Sve za kuću“, Merix“ u kategoriji „Kozmetika i sredstva za higijenu“, „Next sokovi“ u kategoriji „Bezalkoholni napici“, „Legend“ u kategoriji „Odeća, obuća i proizvodi od tekstila“, „Plazma keks“ u kategoriji „Slatkiši“, „Pošta Srbije“ u kategoriji „Transport“, „Maxi“ u kategoriji „Trgovina“, „Dunav osiguranje“ u kategoriji „Osiguravajuća društva“, „Blic“ u kategoriji „Dnevne novine“ i „Valjevsko pivo“ kao „Pobednik internet glasanja“.
Dodela priznanja „Moj izbor“ se organizuje u okviru kampanje „Srbija ima kvalitet“, koju već devet godina sprovodi udruženje „Moja Srbija“ sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i poboljšanja kvalliteta robe i usluga u Srbiji.
Priznanje „Moj izbor“ je prepoznatljivo po tome što se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača. Osnovni uslov da neki proizvod bude nominovan jeste da je domaćeg porekla, bez obzira na strukturu vlasništva firme koja ga proizvodi. Izuzetno, za ovo priznanje se mogu nominovati i strani proizvodi i brendovi, ukoliko poslovanje njihovih kompanija odlikuju značajne investicije u Srbiji, visoka društvena odgovornost i slično.
Ove godine, u konkurenciji za nagradu se našlo 780 domaćih proizvoda i brendova. Glasanje je organizovano u dva kruga. U prvom krugu su glasali korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova su se plasirati u finale, gde ih je dočekalo po pet najbolje plasiranih brendova iz prošlogodišnje akcije. U finalnom krugu se našlo 140 brendova. Finalno glasanje je obavljeno na terenu, u 10 gradova Srbije, metodom „lice u lice“, na uzorku od 1.910 potrošača.