Vidra d.o.o: Samo upornost, istrajnost i kvalitet

Vidra

Vidra d.o.o: Samo upornost, istrajnost i kvalitet

Sonja Gavrilović, vlasnica kompanije Vidra, nam poručuje da je kvalitet ono što je najbitnije u radu, te da su oni počeli sa džemperima sa bordurama, a da danas imaju i konfekciju za izvoz i uslužno pletenje.

Najlepše mi je kada se setim kako je čitava porodica složno i sa elanom radila svakog dana i radovala se svim novim izazovima.

Vidra

Kako ste došli na ideju da pokrenete sopstveni biznis i kako ste se odlučili za proizvodnju konfekcije i trikotaže?

S obzirom da mi je prethodno radno mesto bilo usko povezano sa tekstilom, zavolela sam taj poziv i odlučila da pokušam sa samostalnom proizvodnjom.

Šta je bilo najteže prilikom pokretanja sopstvenog posla?

Kao i uvek, najteže je obezbeđivanje novčanih sredstava kako biste uspeli u svojoj poslovnoj zamisli.

Vidra

Koja je Vaša najlepša uspomena iz tog perioda?

Najlepše mi je kada se setim kako je čitava porodica složno i sa elanom radila svakog dana i radovala se svim novim izazovima.

Koji je bio prvi proizvod u vašem asortimanu i kako on danas predstavlja vašu kompaniju?

Naš prvi proizvod bio je muški džemper sa bordurama, u to vreme veoma tražen dezen. Predstavlja uspomenu na radost prvog posla.

Koliko proizvoda obuhvata vaš asortiman danas i navedite nam one koji su najtraženiji?

Danas radimo i uslužno pletenje, kao i konfekcioniranje vojnih džempera za Republiku Srbiju (angažovani od strane HK PK Yumco Vranje), džempera za obezbeđenja i slično. A tu je i konfekcija (pantalona, šortseva, bluzica, jakni…) koja je namenjena izvozu, prvenstveno Holandiji.

Po čemu vas kupci prepoznaju, tj. šta je vaš zaštitni znak i da li ste ga kreirali svesno?

Kupci nas prepoznaju po kvalitetu, to je ono najvažnije. Mislimo da je to nešto što nas je odražavalo svih ovih godina i po čemu smo postali poznati.

Možete li nam reći koliko je, prema vašem mišljenju, važna uloga onlajn prodaje u današnje vreme?

Onlajn prodaja je tek u razvoju kod nas, smatramo da je to budućnost i da će se tek razvijati. Mi nemamo onlajn prodaju, jer smo prevashodno određeni na direktnu prodaju sa veleprodajama, ali svakako da bi dalo izuzetan doprinos.

Šta je ono što biste preporučili svima onima koji planiraju da se upuste u sopstveni biznis?

Samo upornost, istrajnost i kvalitet u radu, to je recept uspeha. Sve ostalo dolazi samo po sebi.

Vidra