Pošta Srbije

Pošta Srbije Moj izbor 2019

Pošta Srbije – Moj izbor 2019

Pošta Srbije je dobitnik nagrade „Moj izbor 2019“ kao omiljeni brend u kategoriji „Transport“, po mišljenju potrošača u Srbiji.
U ovoj kategoriji u finalnom krugu učestvovali su:

Air Serbia – avio prevoz
Pošta Srbije
DExpress – kurirska služba
Lasta – autobuski prevoz
Tigar – auto gume
AMSS – pomoć na putu
Post Express
NIS – benzinske stanice
Fiat 500l – automobil
Eko Serbia – benzinske stanice

„Pošta Srbije“ dobitnik je prestižnog priznanja „Moj izbor” za omiljeni domaći brend u 2019. godini, u kategoriji „Transport”, po mišljenju potrošača. Takođe, u najužem izboru za dodelu nagrade u istoj kategoriji našao se još jedan brend koji funkcioniše u okviru sistema JP „Pošta Srbije” i predstavlja sinonom za najbrži i najpouzdaniji kurirski prenos pošiljaka, Poštin kurirski servis Post-ekpres, koji je zauzeo drugo mesto.
JP „Pošta Srbije“ ove godine obeležava 179 godina postojanja i drago nam je što možemo da konstatujemo da veliko poverenje potrošača koje je sticala godinama Pošta uživa i u današnje vreme, što potvrđuje i nagrada „Moj izbor“.
Javno preduzeće „Pošta Srbije”, Beograd je javni poštanski operator i nudi širok asortiman poštanskih, paketskih, ekspres, poštansko-finansijskih, logističkih, elektronskih i marketinških usluga, visokog kvaliteta i pouzdanosti. Više od 500 usluga, tradicionalnih, ali i onih zasnovanih na modernim tehnologijama, dostupno je na čitavoj teritoriji Srbije, u 1.500 pošta, dok oko 4.000 dostavljača i više od 1.600 vozila u tehnološkoj floti omogućava da budemo na usluzi građanima i privredi na teritoriji cele Srbije, na svakoj adresi. Pošta se svojim integrisanim rešenjima preporučuje kao pouzdan partner poslovnim korisnicima i građanima, obezbeđujući im jednostavnu komunikaciju, efikasne i pristupačne usluge i servise.
Visok kvalitet usluga, koji osiguravaju primena svetskih i domaćih standarda u pružanju poštanskih usluga, kao i primena standarda kvaliteta ISO 9001:2015, obezbeđuju kontinuirano zadovoljstvo korisnika.
Ovakva reputacija obavezuje Poštu ne samo na isporuku profesionalnog servisa vrhunskog kvaliteta građanima i privredi, već i na kontinuirano ulaganje napora u usavršavanje svih servisa po meri novog doba, kažu u Pošti Srbije