Dunav osiguranje

Dunav osiguranje

Dunav osiguranje – Moj izbor 2020

Dunav osiguranje dobitnik je nagrade MOJ IZBOR 2020 kao omiljeni brend u kategoriji „Osiguravajuća društva“, po mišljenju potrošača u Srbiji.

U ime Kompanije „Dunav osiguranje“ i svih zaposlenih zahvaljujemo se potrošačima koji su svoje poverenje i glasove dali našoj kompaniji, nacionalnom brendu u oblasti osiguranja.

„Dunav osiguranje“ je prošle godine obeležilo jubilej, 45 godina uspešnog poslovanja. Pored toga što je bila godina jubileja, 2019. je donela i najbolje poslovne rezultate od početka poslovanja.

Ponosni smo jer smo u godini jubileja donirali više od 120 miliona dinara za projekte društvene odgovornosti namenjene deci. Kompanija je podržala aktivnosti u oblasti obrazovanja, sporta, razvoja talenata, kao i mnoge dečje manifestacije. Renovirali smo domove i škole u okviru projekta „S Tamarom u akciji“ i na taj način obezbedili bolju budućnost za mnogu decu.

Zahvaljujući sistematskom ulaganju u zajednicu, a pogotovo u najmlađe, „Dunav“ je postao jedan od prvih nosilaca međunarodnog sertifikata IQNet SR 10 u Srbiji, ključnog sertifikata u oblasti korporativne društvene odgovornosti.

Ulaganje u najmlađe najsigurnija je polisa osiguranja kada je budućnost u pitanju, tako da će i 2020. godina biti u znaku društvene odgovornosti pod sloganom „Prijatelj od detinjstva“.

Naša misija je da razvijamo svest o tome da je osiguranje potrebna i vredna investicija, a ne trošak. A samo jedan od ciljeva, koji je uvek aktuelan, jeste da potrošači prepoznaju kvalitet, izaberu naše usluge i budu zadovoljni.

S ponosom ćemo isticati priznanje koje smo danas stekli upravo od potrošača, jer je to bio njihov izbor!
Jugoslava Smiljković Stojanović, kompanija Dunav.

Priznanje “Moj izbor” je jedinstveno po tome što se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača. Osnovni uslov da neki proizvod bude nominovan jeste da je domaćeg porekla, bez obzira na strukturu vlasništva firme koja ga proizvodi.

Ove godine, u konkurenciji za nagradu našlo se 1.000 domaćih proizvoda i brendova u 27 kategorija, a glasanje je organizovano u dva kruga. U prvom krugu su glasali korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova su se plasirali u finale, gde ih je, u svakoj kategoriji, čekalo po pet najbolje plasiranih brendova iz prethodnih akcija. Finalno glasanje je obavljeno na terenu, metodom „lice u lice“, širom Srbije, na reprezentativnom uzorku kupaca.